Nuffnang Ads

Thursday, September 25, 2014

I'm a generous mother

http://en.what-character-are-you.com/m/en/327/index/1757.html?utm_source=Facebook&utm_medium=desktop&utm_campaign=trafficcheck

Kuiz nih ke depan sangat, anak aku pon baru jek nak masuk 3 tahun. Tapi tak dinafikan yang aku suka sangat beli barang untuk anak; baju,  mainan makanan.

Bab education pulak, aku tak nak stress anak dengan upsr, pmr, atau apa la yang setaraf. Spm ok sebab bak masuk universiti kan. Itu pun kalo dia nak masuk universiti la.

Biar jek la dia main & belajar dari bermain tu. Macam Comel aku takde pon nak soh dia duduk & belajar abc 123, tapi dia pick up sendiri sambil tengok tv, nyanyi2. Semalam pun dia dok mengira 1-20 sambil naik tangga, ada la skip beberapa nombor selepas 12 tu, tapi ok la, terharu mak 😙

Cuma aku leh nampak aku nih jenis kontrol anak la. Bukan apa,  risau dengan macam2 kes berlaku sekarang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...