Nuffnang Ads

Friday, July 3, 2015

paultan.org's Balik Kampung Child Safety Campaign

Tak lama dulu aku ada share pasal paultan.org's Balik Kampung Child Safety Campaign kat fb aku.

Refer paultan.org kat sini http://paultan.org/2015/06/12/free-child-car-seat-rental/

Pagi tadi aku dapat phone call dari seorang jejaka yang aku lupa namanya 😅 yang bgtau aku terpilih. Wah sukanya, wpun dapat pinjam sebulan jek, tapi aku suka idea dapat memandu balik JB dengan Comel duduk dalam car seat tu.

Aku difahamkan kena bayar deposit, tapi akan dikembalikan bila pulangkan balik car seat tu. Ok la, dapat pakai sebulan & mudah2an Allah pelihara keselamatan anak tu.

So esok aku akan amik car seat tu, siap ada instruction mana nak park. Kemungkinan dorang nak pasangkan dalam kereta kot, haih dah la kete lama x cuci, haha 😅

Fyi, aku dah beli child car seat kedua, yang pertama rear facing sesuai untuk Comel masa dia baby sampai 2 tahun. Kemudian dia makin membesar, tengok macam terseksa pulak dia duduk dalam seat tu, jadi aku beli satu lagi brand biasa2 je. Yang aku perasan, lapik kusyen tak tebal, mungkin Comel tak selesa kot.

Esok aku akan update apa kisah car seat tu & bagaimanakah penerimaan Comel terhadap car seat tersebut ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...