Nuffnang Ads

Sunday, January 24, 2016

Sebahagian koleksi jam tangan aku

Jam nih semua baru tuko bateri tadi, haha nak kena kumpul sekampung jugak 😅

Jam2 nih jadik hak milik aku lama dah, sblom Mysarah lahir lagi. Aku pon tak kesah brand, yang paling aku berkenan ada hari & hari bulan (ddd & dd). Yang 2 ketul kembor tu takde tarikh sebab fesyen, hehe. Murah jek beli kat GM Plaza. Kalo kat lelong.com nih mau RM100+-, beli jek kat GM Plaza bleh dapat bawah rm50, tahan pon tahan. Cuma jangan biasakan kena air, perfume, skincare la.

Paling aku suka gshock tu la, lenjan jek mana, gi keje, gi jenjalan, masuk swimming pool, amik wuduk pon takyah bukak cuma longgarkan jek la. Memang tahan la, bateri pon kalo ikutkan dah 6 tahun la, maybe sebab pakai 2 bijik kot.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...